ترویج فرهنگ شهادت برای الگوگیری جوانان در جامعه ضروری است
 
بصیرت و جنگ نرم
بــــصــــیــــرتــــ و جــــنــــگــــ نــــرمــــ

ساری - خبرگزاری مهر: استاندارمازندران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به منظور الگوگیری نسل جوان جامعه از ایثارگیریهای شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان را ضروری خواند.

به گزارش خبرنگار مهر در آمل، سید علی اکبرطاهایی عصر پنجشنبه در یادواره شهدای روستای کمانگرکلا دابوی شهرستان آمل گفت: هم اکنون بسیاری از جوانان نسل فعلی جامعه، اطلاع کمی از ایثارگری های شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی دارند که ضروری است در یادواره های شهداء دست نوشته ها و وصیت نامه های آنان بازگو شود.

وی افزود: امروز نسل جوان جامعه، بیشتر از هر زمان دیگری تشنه سیره شهدا است.

استاندارمازندران با بیان اینکه اگر بخواهیم خودمان را به شهدای گرانقدر کشور برسانیم باید در مسیر آنان حرکت کنیم، تصریح کرد: شهدای ما با الگو قرار دادن شهدای کربلا، مسیر حسینی خود را رقم زدند و امروز وظیفه آحاد ملت به خصوص نسل جوان است که راه شهدا را ادامه دهند.

طاهایی، با اشاره به اینکه متاسفانه امروزعده ای شعار پیروی از رهبری و ولایت فقیه را شعار خود قرار می دهند اما برخلاف شعار خود عمل می کنند، تاکید کرد: آنهایی که در این راه عقب افتادند ونتوانستند در راه امام راحل، شهدا و ولی فقیه زمان حرکت کنند همچنان در بیراه هستند.

وی اضافه کرد: دو نعمت بزرگ ولایت فقیه عالم و آگاه به زمان و مردمی هوشیار و همیشه در صحنه، کشورمان را برابر هر نوع تهدیداتی مصون نگه می دارد.

وی خاطرنشان کرد: در ایران اسلامی، مردم ایثار را با شهادت زمزمه می کنند، با خانواده های شهدا همراه هستند و با ولایت فقیه پیوند زده شده اند و این ملت را نمی توان با توپ و سلاح و ابزارهای تبلیغاتی و جنگ های روانی از هم جدا کرد.

استاندار مازندران، بیداری و خیزش انقلابی مردم مسلمان کشورهای عربی را نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: دوران حکومت حاکمان دیکتاتور و مستبد و استعمارگر به پایان رسیده است.

وی در پایان از مقام شامخ  شهدای روستای کمانگرکلا دابوی شهرستان آمل و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی شهرستان آمل قدردانی کرد.

شهرستان 370 هزار نفری آمل، هزارو14 شهید به انقلاب اسلامی هدیه کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ

سلام و درود بر شما بازدی کننده گرامی عزیزان این وبلاگ چندین آدرس دارد که به آدرس اصلی یعنیbasirat-softear.loxblog.comمنتهی میشود. شما میتوانید با عضویت در سایت مارو کمک کنید!2 دقیقه وقت نمیگیره. امیدوارم که مارو از نظراتتون بی بهره نسازید. ممنون یاعلی مدد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و جنگ نرم و آدرس basirat-softwar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 1854
بازدید کل : 217887
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1